Request to test meters of Regional Electric Company subscribers
شرح خدمت:
مشترکین می توانند در صورت اعتراض به کارکرد کنتور یا رقم صورتحساب، درخواست آزمایش کنتور را به شکل غیرحضوری ارائه دهند. شرکت برق منطقه ای در راستای ارائه خدمات پس از برقراری انشعاب، در صورت درخواست متقاضی اقدام به بررسی درخواست از طریق کارشناسان خود می نماید. پس از بررسی کارشناس مربوطه در صورت وجود اشکال در کارکرد کنتور، کنتور تعویض و اطلاعات صورتحساب اصلاح می گردد.
Description:
Subscribers can request their meters to be tested in absentia(not in person), if they have any objects to the function of meter or the bill figure. In order to provide service after the establishment of power branch, at the request of application, Regional Electric Company will review the matter through its experts. Upon inspection by our experts in case of problems in the operation of the meter, it will be changed and information of bill will be corrected.