تاریخ آخرین ویرایش: ۳۱ / ۰۲ /۱۴۰۱

۱۳۰۳۲۱۱۸۱۰۵ – آزمایش کنتور مشترکین شرکت های برق منطقه ای

کد خدمت: 

۱۳۰۳۲۱۱۸۱۰۵

عنوان خدمت:

آزمایش کنتور مشترکین شرکت های برق منطقه ای

Service Title:

Request to test meters of Regional Electric Company subscribers

شرح خدمت:

مشترکین می توانند در صورت اعتراض به کارکرد کنتور یا رقم صورتحساب، درخواست  آزمایش کنتور را به شکل غیرحضوری ارائه دهند. شرکت برق منطقه ای در راستای ارائه خدمات پس از برقراری انشعاب، در صورت درخواست متقاضی اقدام به بررسی درخواست از طریق کارشناسان خود می نماید. پس از بررسی کارشناس مربوطه در صورت وجود اشکال در کارکرد کنتور، کنتور تعویض و اطلاعات صورتحساب اصلاح می گردد.

Description:

Subscribers can request their meters to be tested in absentia(not in person), if they have any objects to the function of meter or the bill figure. In order to provide service after the establishment of power branch, at the request of application, Regional Electric Company will review the matter through its experts. Upon inspection by our experts in case of problems in the operation of the meter, it  will be changed and information of bill will be corrected.

 

متوسط زمان ارائه خدمت:

 ۵ روز کاری

واحد پاسخگو:

 دفتر خدمات مشترکین و مدیریت­ مصرف و وصول ­درآمد

شماره تماس واحد پاسخگو:

۰۳۵-۳۳۰۱۳۵۴۱

نحوه ارائه خدمت:

 الکترونیکی

مدارک لازم:

  • سند احراز هویت حقیقی و حقوقی

 

لینک دریافت خدمت

توافقنامه سطح خدمت (SLA)

راهنمای استفاده از خدمت

اطلاعات تکمیلی خدمت

 

فرآیند خدمت:

سوالات متداول:

۱- آیا درخواست آزمایش کنتور برای مشترک هزینه دارد؟

جواب: خیر

۲- نحوه درخواست آزمایش کنتور چگونه است؟

جواب: از طریق میز خدمات الکترونیک در وب سایت شرکت امکان ثبت درخواست وجود دارد

۳-در چه شرایط امکان درخواست آزمایش کنتور وجود دارد؟

جواب: مشترک می تواند در صورت اعتراض به کارکرد کنتور یا رقم صورتحساب درخواست آزمایش کنتور ثبت نماید

۴- آیا در زمان بررسی و آزمایش کنتور صورتحساب جدید صادر می گردد؟

جواب: صورتحساب به صورت علی الحساب صادر می گردد

۵- آیا در زمان بررسی و آزمایش کنتور، کنتور قطع می گردد؟

جواب: خیر