راهبرد مشارکت عمومی

آخرین ویرایش : ۲۲ / ۱۲ /۱۳۹۷
image_pdfimage_print
image_pdfimage_print

راهبرد مشارکت عمومی شرکت برق منطقه ای یزد

شرکت سهامی برق منطقه‌ای یزد در جهت انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به شایستگی و در چارچوب وظایف قانونی خود به ذینفعان ارائه نماید. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه کامل مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت برق منطقه ای یزد برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان  را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت برق منطقه ای یزد تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

می توانید دیدگاه خود را از طریق تارنمای شرکت به آدرس Yrec.co.ir و منوی تماس با ما-فرم ارتباط با شرکت و ارائه نظرات، به صورت الکترونیکی، تلفنی و یا به صورت حضوری در میز خدمت به این شرکت انتقال دهید.

می توانید از طریق منوی تماس با ما و قسمت ارتباط با مدیران ما را از دیدگاههای  خود آگاه سازید.

 

نویسنده : طباطبائی پور