کد خدمت:۱۳۰۳۲۱۱۷۱۰۴ |
عنوان خدمت:
|
Service Title:
|
شرح خدمت:
|
Description:
|
متوسط زمان ارائه خدمت: |
۵ روز کاری |
واحد پاسخگو: |
دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف و وصول درآمد |
شماره تماس واحد پاسخگو: |
۰۳۵-۳۳۰۱۳۵۴۱ |
نحوه ارائه خدمت: |
الکترونیکی |
مدارک لازم: |
قبض دارای اشکال |
فرآیند خدمت:
سوالات متداول:
۱- آیا درخواست بررسی صورت حساب شامل هزینه می باشد ؟
جواب: خیر ، درخواست صورت حساب شامل هیچ هزینه ای نمی باشد |
۲- آیا نحوه محاسبه صورت حسابهای برق در جایی قرار دارد ؟
جواب: بله ، نحوه محاسبه بر اساس تعرفه هایی که در ابتدای سال ابلاغ می شود و بر روی وب سایت قرار دارد انجام می شود |
۳- آیا آبونمان در تمام قبوض ثابت است ؟
جواب: آبونمان بر اساس تعداد روز محاسبه میگردد و در ماههای سی روزه مقدار یکسان و در ماههای سی و یک روزه مقدار یکسان و متفاوت از سی روزه خواهد بود |
۴- عوارض برق از چه آیتم هایی اخذ میشود؟
جواب: جمع مبلغ بهای انرژی میان باری،اوج بار وکم باری ،بهای قدرت ،تفاوت تعرفه انشعاب آزاد،تجاوز از قدرت،بهای انرژی اکتیو،بهای فصل پس از کسر۱۰% تخفیف ولتاژ حسب مورد محاسبه و تحت عنوان عوارض برق در صورتحساب درج می گردد |
۵- آیا ساعات میان باری ،اوج باری و کم باری در تمام طول سال یکسان محاسبه می شود؟
جواب: خیر ، ساعات میان باری ،اوج باری و کم باری در طول شبانه روز در فصلهای مختلف سال فرق می کند |