تاریخ آخرین ویرایش: ۳۱ / ۰۲ /۱۴۰۱

۱۳۰۳۲۱۱۷۱۰۴ – رسیدگی به درخواست بررسی صورت حساب مشترکین شرکت های برق منطقه ای

کد خدمت: 

۱۳۰۳۲۱۱۷۱۰۴

عنوان خدمت:

رسیدگی به درخواست بررسی صورت حساب مشترکین شرکت های برق منطقه ای

Service Title:

Request to check the bills of the subscribers of regional electricity companies

شرح خدمت:

مشترکین می‌توانند به منظور بررسی صورت‌حساب، درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند تا موارد جهت صحیح یا غلط بودن صورتحساب صادره بررسی گردد و در صورت وارد بودن درخواست، قبض اصلاح گردد.

Description:

Subscribers can register their request in absentia in order to check the invoice, so that the items can be checked for the correctness or incorrectness of the issued invoice, and if the request is received, the bill will be corrected.

 

متوسط زمان ارائه خدمت:

۵ روز کاری

واحد پاسخگو:

 دفتر خدمات مشترکین و مدیریت­ مصرف و وصول ­درآمد

شماره تماس واحد پاسخگو:

۰۳۵-۳۳۰۱۳۵۴۱

نحوه ارائه خدمت:

 الکترونیکی

مدارک لازم:

 قبض دارای اشکال

 

لینک دریافت خدمت

توافقنامه سطح خدمت (SLA)

راهنمای استفاده از خدمت

اطلاعات تکمیلی خدمت

 

فرآیند خدمت:

سوالات متداول:

۱- آیا درخواست بررسی صورت حساب شامل هزینه می باشد ؟

جواب: خیر ، درخواست صورت حساب شامل هیچ هزینه ای نمی باشد

۲- آیا نحوه محاسبه صورت حسابهای برق در جایی قرار دارد ؟

جواب: بله ، نحوه محاسبه بر اساس تعرفه هایی که در ابتدای سال ابلاغ می شود و بر روی وب سایت قرار دارد انجام می شود

۳- آیا آبونمان در تمام قبوض ثابت است ؟

جواب: آبونمان بر اساس تعداد روز محاسبه میگردد و در ماههای سی روزه مقدار یکسان و در ماههای سی و یک روزه مقدار یکسان و متفاوت از سی روزه خواهد بود

۴- عوارض برق از چه آیتم هایی اخذ میشود؟

جواب: جمع مبلغ بهای انرژی میان باری،اوج بار وکم باری ،بهای قدرت ،تفاوت تعرفه انشعاب آزاد،تجاوز از قدرت،بهای انرژی اکتیو،بهای فصل پس از کسر۱۰% تخفیف ولتاژ حسب مورد محاسبه و تحت عنوان عوارض برق در صورتحساب درج می گردد

۵- آیا ساعات میان باری ،اوج باری و کم باری در تمام طول سال یکسان محاسبه می شود؟

جواب: خیر ، ساعات میان باری ،اوج باری و کم باری در طول شبانه روز در فصلهای مختلف سال فرق می کند