در تارنمای شرکت برق منطقه ای یزد خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
- خدمات اطلاع رسانی :
– مناقصه ها/ مزایده های شرکت
– ارائه فرم های درخواست های مختلف
– اطلاعات مورد نیاز مشتریان برق برای مدیریت مصرف
اخبار و اطلاعیه ها
– ارائه خدمات به کارکنان و کاربران
– تعرفه های برق در سال های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵
– قوانین و مقررات - خدمات تعاملی :
– رسیدگی به شکایات
– محاسبه هزینه های برق مصرفی با تعرفه های سال های ۱۳۸۹ و ۹۰ و ۹۱ و ۹۲ و ۹۴ و ۹۵
– درخواست انشعاب برقمسئولیت ارائه خدمت :
فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده دفتر فناوری اطلاعات شرکت برق منطقه ای یزد می باشد.
درخواست خدمت :
بسته به نوع خدمت از طریق ارسال نامه یا تکمیل فرم های موجود درسایت امکان ارائه خدمت وجود دارد
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس می باشند وموارداحتمالی خروج از دسترس،ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت :
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
فسخ و پایان :
در زمان فسخ و پایان خدمت ، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره بردار تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.