بیانیه توافق سطح خدمت

آخرین ویرایش : ۱۱ / ۱۲ /۱۳۹۵
image_pdfimage_print
image_pdfimage_print

در تارنمای شرکت برق منطقه ای یزد خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:

  • خدمات اطلاع رسانی :
    – مناقصه ها/ مزایده های شرکت
    – ارائه فرم های درخواست های مختلف
    – اطلاعات مورد نیاز مشتریان برق برای مدیریت مصرف
    اخبار و اطلاعیه ها
    – ارائه خدمات به کارکنان و کاربران
    – تعرفه های برق در سال های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵
    – قوانین و مقررات
  • خدمات تعاملی :
    – رسیدگی به شکایات
    – محاسبه هزینه های برق مصرفی با تعرفه های سال های ۱۳۸۹ و ۹۰ و ۹۱ و ۹۲ و ۹۴ و ۹۵
    – درخواست انشعاب برقمسئولیت ارائه خدمت :
    فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده دفتر فناوری اطلاعات شرکت برق منطقه ای یزد می باشد.

درخواست خدمت :
از طریق ارسال نامه به مدیر دفتر فناوری اطلاعات و آمار و نیز میز خدمات شرکت می باشد.
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس می باشند وموارداحتمالی خروج از دسترس،ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت :
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی :
ارائه کننده سرویس سالانه و یا در دوره های زمانی درخواستی گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات مناقصه ها/ مزایده های صنعت برق و رسیدگی به شکایات و جلسات و صورتجلسات را ارائه خواهد نمود.
فسخ و پایان :
در زمان فسخ و پایان خدمت ، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره بردار تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.