کد خدمت:۱۳۰۳۲۱۱۸۱۰۳ |
عنوان خدمت:
|
Service Title:
|
شرح خدمت:
|
Description:
|
متوسط زمان ارائه خدمت: |
۵ روز کاری |
واحد پاسخگو: |
دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف و وصول درآمد |
شماره تماس واحد پاسخگو: |
۰۳۵-۳۳۰۱۳۵۴۱ |
نحوه ارائه خدمت: |
الکترونیکی |
مدارک لازم: |
|
فرآیند خدمت:
سوالات متداول:
۱- در صورتی که مشترک که تنها مصرف کننده برق از انشعاب می باشد، درخواست برچیدن دائم انشعاب را بنماید، ارزش انشعابی که به مشترک مسترد می گردد به نرخ زمان پرداخت هزینه انشعاب است یا به نرخ روز؟جواب: به نرخ روز |
۲- آیا به محض اینکه بدهی مشترک به ۱۰۰ درصد هزینههای عمومی برقراری انشعاب برق ) ارزش به روز انشعاب( برسد شرکت برق می تواند انشعاب را جمع آوری کند؟
جواب: خیر باید صورتحساب ارسال شود و اخطار پرداخت بدهی هم به مشترک داده شود، چنان چه مشترک اقدامی نکرد، انشعاب جمع آوری می گرددد |
۳-چنانچه یک سال از تاریخ قطع برق بگذرد مشترک علیرغم ارسال صورتحساب واخطار شرکت برق وضع خود را مشخص ننماید، آیا شرکت برق می تواند انشعاب را جمع آوری نماید؟
جواب: بله می تواند |
۴- حداقل ارزش انشعاب که جهت پرداخت به مشترک قبل از تسویه بدهی مشترک وخسارت ناشی از عدم ایفای تعهد ) در صورت وجود ( در نظر گرفته می شود چقدر است؟
جواب: مبلغ مندرج در ستون یک جداول هزینههای برقراری انشعاب برق |
۵- در چه صورت مشترک با وصل خودسرانه جریان برق که توسط شرکت قطع شده، انشعاب برق وی به طور دائم جمع آوری می گردد؟
جواب: در صورتی که دو بار این کار توسط مشترک انجام شده باشد، پس از تخلف در بار اول، تنها با سپردن تعهد کتبی بر تکرار نشدن و تسویه حساب کامل و پرداخت معادل دو برابر هزینه |