کد خدمت:۱۳۰۳۲۱۱۷۱۰۵ |
عنوان خدمت:
|
Service Title:
|
شرح خدمت:
|
Description:
|
متوسط زمان ارائه خدمت: |
۱ روز کاری |
واحد پاسخگو: |
دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف و وصول درآمد |
شماره تماس واحد پاسخگو: |
۰۱۱-۳۳۳۵۳۳۵۱ |
نحوه ارائه خدمت: |
الکترونیکی |
مدارک لازم: |
ارائه شناسه قبض |
فرآیند خدمت:
سوالات متداول:
۱- آیا ارائه خدمت به همه متقاضیان که شناسه قبض را ارائه نمایند؛ میسر است؟
جواب: همه مشترکین شرکت در ابتدا نماینده خود را رسماً معرفی می نمایند. پاسخگویی به نماینده معرفی شده امکان پذیر است |
۲- آیا در سوابق صورتحساب، سوابق پرداخت ها نیز درج می شوند؟
جواب: در ارائه خدمت سوابق مصرف، صورتحساب بهای برق و مبالغ پرداختی نیز درج می گردند. |
۳- هزینه ارائه سوابق مصارف به مشترک چقدر است ؟
جواب: مطابق با مفاد بند ۷۹-۴ آئین نامه تکمیلی وبخشنامه های جاری |
۴- آیا سوابق وصورتحساب مشترکین درشرکت برق منطقه ای بصورت محرمانه نگهداری می گردد ؟
جواب: بله |
۵- سوابق وصورتحساب بهای برق فقط به صاحب اشتراک ارائه می گردد ؟
جواب: خیر ، صورتحساب به مصرف کننده نهایی ارائه می گردد. |