کد خدمت:۱۳۰۳۲۱۱۸۱۰۶ |
عنوان خدمت:
|
Service Title:
|
شرح خدمت:
|
Description:
|
متوسط زمان ارائه خدمت: |
۵ روز کاری |
واحد پاسخگو: |
دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف و وصول درآمد |
شماره تماس واحد پاسخگو: |
۰۳۵-۳۳۰۱۳۵۴۱ |
نحوه ارائه خدمت: |
الکترونیکی |
مدارک لازم: |
|
فرآیند خدمت:
سوالات متداول:
۱- آیا قطع موقت موقت انشعاب برای مشترک هزینه دارد؟
جواب: خیر لیکن در صورت درخواست وصل مجدد می بایست طبق تعرفه کلیه بدهیهای معوقه و هزینه وصل یا نصب مجدد و سایر هزینه ها را پرداخت نماید. |
۲- آیا قطع موقت سایر انشعابات مشترک مجاز می باشد؟
جواب: بلی در صورت بدهی شرکت می تواند انشعاب برق مورد استفاده مشترک مذکور را در محل دیگر نیز با اخطار فبلی قطع نماید و تا وصول مطالبات خود از وصل آن خودداری نماید. |
۳-آیا قطع سایر انشعابات در صورتیکه در حوزه فعالیت شرکت نباشد آمکان پذیر است؟
جواب: بلی چنانچه محل مزبور در حوزه شرکت دیگر باشد شرکت مورد بحث می باید با درخواست شرکت ذینفع نسبت به قطع برق مشترک جهت تحقق وصول مطالبات همکاری لازم را به عمل آورد. |
۴- در چه صورت امکان برقراری مجدد انشعاب برای مشترک میسر می باشد؟
جواب: در صورت پرداخت و تسویه کل بدهی |
۵- در صورت قطع موقت برق آیا صورتحساب صادر خواهد شد؟
جواب: در صورت قطع برق کماکان صورتحساب بر حسب مورد برمبنای حداقل بهای برق ماهانه یا رقم ثابت (آبونمان )صادر خواهد شد. |