کد خدمت:۱۳۰۳۲۱۱۸۱۰۴ |
عنوان خدمت:
|
Service Title:
|
شرح خدمت:
|
Description:
|
متوسط زمان ارائه خدمت: |
۴ روز کاری |
واحد پاسخگو: |
دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف و وصول درآمد |
شماره تماس واحد پاسخگو: |
۰۳۵-۳۳۰۱۳۵۴۱ |
نحوه ارائه خدمت: |
الکترونیکی |
مدارک لازم: |
|
فرآیند خدمت:
سوالات متداول:
۱- مدت زمان مورد نیاز جهت تغییر نام چند روز خواهد بود؟
جواب: مطابق با شناسنامه خدمت، ۴ روز کاری برای انجام این خدمت نیاز می باشد |
۲- آیا بازدید کارشناسی از محل و لوازم اندازه گیری به عمل خواهد آمد؟
جواب: بله، بازدید توسط کارشناسان شرکت برق منطقه ای انجام می گیرد |
۳-مستندات فقط باید بصورت الکترونیکی بارگذاری شود یا اصل آن هم باید ارایه گردد؟
جواب: ارسال مستندات بصورت الکترونیکی کفایت می کند |
۴- آیا تسویه حساب کامل انشعاب برای تغییر نام ضرورت دارد؟
جواب: بله تسویه حساب قبل از تغییر نام باید انجام گیرد |
۵- چگونه مشترک از روند درخواست خود مطلع شود؟
جواب: از طریق ارسال پیامک توسط سیستم به شماره موبایل مشترک و همچنین از طریق کد رهگیری سامانه میز خدمت نیز، مشترک می تواند درخواست خود را پیگیری نماید |