- – نظارت و هماهنگ نمودن کلیه عملیات مربوط به خرید کالا و خدمات موردنیاز شرکت از منابع داخلی و خارج از کشور
– نظارت و هماهنگی بین امور تدارکات ، درخواستکننده واداره انبار بهمنظور ارائه خدمات مربوط به تهیه کالا به بهترین نحوه ممکن درکوتاهترین زمان
– کنترل و نظارت براقدامات مربوط به خریدهای خارجی در محدوده اختیارات باتوجه به مقررات و مصوبات و بخشنامهها
– نظارت بر اجرای کامل مقررات ، دستورالعملهاوآئین نامه های مالی و انبارداری
– نظارت بر تهیه و تدوین دستورالعملهای مربوط به خرید کالا و خدمات مورد نیاز شرکت
– کنترل ونظارت برانجام اقدام لازم جهت اخذ قراردادبرای ترک تشریفات اخذشده
– نظارت بر فروش اشیاء اسقاط شده بر طبق آئیننامههای مربوط
– نظارت براقدامات مربوط به ترخیص کالا،اخذخسارات احتمالی و…
– نظارت بر اقدامات مربوط به تخصیص و تامین ارز موردنیاز قراردادها و گشایش اعتبار اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح
– کنترل موجودی انبار ها مطابق نیازهای اعلام شده شرکت
– نظارت بر سیستم انبارداری ،کدگذاری،کنترل شرایط محیطی انبارها ونگهداری وحفظ کیفیت کالاهای انبار
– نظارت برنحوه انبار نمودن کالاها و دراختیار گذاردن آنها به منظور به حداقل رساندن سرمایه گذاری در موادوملزومات اداری
– اقدامات لازم برای تهیه ملزومات اداری شرکت
– همکاری و هماهنگی لازم با سایر واحدهای شرکت
– شرکت در جلسات ،کمیسیونها و سایرموارد باتوجه به نیاز شرکت
– حصول اطمینان از حسن انجام وظایفکارکنان تابع با اعمال نظارت مستقیم برکار آنها
– نظارت برتهیه وتکمیل بانکهای اطلاعاتی موردنیازامورتدارکات وقراردادها وانبار
– همکاری باتیم انبارگردانی درانتهای سال وانبارگردانی میان دوره ای به منظور تصحیح اطلاعات آماری انبار
– نظارت برتهیه گزارش های عملکردی وآماری امور و ارائه به مقاممافوق
– تلاش درجهت استقرار و ارتقاء نظام های مدیریتی و استراتژیک شرکت
– انجام سایر وظایف مرتبط شغلی طبق دستور مافوق
نام و نام خانوادگی سرپرست : مهدی رضایی
تلفن مستقیم :۳۸۲۵۳۶۲۶
ایمیل : mali@yrec.co.ir