تاریخ آخرین ویرایش: ۳۱ / ۰۲ /۱۴۰۱

۱۳۰۳۲۱۱۸۱۰۴ – تغییر نام مشترکین (تغییر مالکیت انشعاب) شرکت های برق منطقه ای

کد خدمت: 

۱۳۰۳۲۱۱۸۱۰۴

عنوان خدمت:

تغییر نام مشترکین (تغییر مالکیت انشعاب) شرکت های برق منطقه ای

Service Title:

Renaming the electricity branch of the subscribers of regional electricity companies

شرح خدمت:

توسط این خدمات مشترکین قادر خواهند بود درخواست مربوط به اصلاح نام اشتراک خود را به شکل غیرحضوری ارایه دهند.

Description:

With these services, subscribers will be able to submit a request to modify their subscription name in absentia

 

متوسط زمان ارائه خدمت:

 ۴ روز کاری

واحد پاسخگو:

 دفتر خدمات مشترکین و مدیریت­ مصرف و وصول ­درآمد

شماره تماس واحد پاسخگو:

۰۳۵-۳۳۰۱۳۵۴۱

نحوه ارائه خدمت:

 الکترونیکی

مدارک لازم:

  • پروانه و یا جواز تاسیس
  • پروانه بهره برداری
  • اساس نامه شرکت
  • روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت مربوط به مالک جدید
  • سند احراز هویت

 

لینک دریافت خدمت

توافقنامه سطح خدمت (SLA)

راهنمای استفاده از خدمت

اطلاعات تکمیلی خدمت

 

فرآیند خدمت:

سوالات متداول:

۱- مدت زمان مورد نیاز جهت  تغییر نام  چند روز خواهد بود؟

جواب: مطابق با شناسنامه خدمت، ۴ روز کاری برای انجام این خدمت نیاز می باشد

۲- آیا  بازدید کارشناسی از محل و لوازم اندازه گیری به عمل خواهد آمد؟

جواب: بله، بازدید توسط کارشناسان شرکت برق منطقه ای انجام می گیرد

۳-مستندات فقط باید بصورت الکترونیکی بارگذاری شود یا اصل آن هم باید ارایه گردد؟

جواب: ارسال مستندات بصورت الکترونیکی کفایت می کند

۴- آیا تسویه حساب کامل انشعاب برای تغییر نام ضرورت دارد؟

جواب: بله تسویه حساب قبل از تغییر نام باید انجام گیرد

۵- چگونه مشترک از روند درخواست خود مطلع شود؟

جواب: از طریق ارسال پیامک توسط سیستم به شماره موبایل مشترک و همچنین از طریق کد رهگیری سامانه میز خدمت نیز، مشترک می تواند درخواست خود را پیگیری نماید