پرسشنامه سنجش رضایت‌مندی مشترکین شرکت برق منطقه‌ای یزد

آخرین ویرایش : ۱۰ / ۰۸ /۱۳۹۹
image_pdfimage_print
image_pdfimage_print

پاسخگوی گرامی،

باسلام؛ به استحضار می‌رساند در راستای تحقق اهداف کلان شرکت برق منطقه‌ای یزد و ارتقاء سطح رضایت شما مشترک محترم، این شرکت اقدام به انجام پژوهشی به منظور شناسایی نیازها و انتظارات واقعی حال و آینده ذینفعان برای استخراج و اولویت‌بندی پروژه‌های بهبود در راستای هدف مذکور نموده است. خواهشمند است با دقت نظر به سوالات ذیل پاسخ دهید.

 

  • سئوالات

نویسنده : طباطبائی پور