منو
صفحه اصلیفرایند ارسال شکایات


فرایند ارسال شکایات

 

1- برای ارسال شکایات روی لینک تکمیل فرم رسیدگی به شکایات کلیک فرمایید.و در پایان، کد رهگیری را حتما نزد خود نگهداری فرمایید.

2- بعد از تکمیل فرم در صورت ارائه پست الکترونیک خودتان یک رونوشت از شکایت به پست الکترونیک شما و یک رونوشت به پست الکترونیک shekayat[@]yrec.co.ir  ارسال خواهد شد.

3- پس از گذشت حداکثر یکهفته شما می توانید با وارد کردن کد رهگیری به لینک پیگیری شکایت درخواست خود را پیگیری نمایید.

4- در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید به شماره تلفن 8254034-0351 کارشناس رسیدگی به شکایات تماس حاصل فرمایید.

5- قانون و اطلاعیه مهم دفتر بازرسی و عملکرد شرکتهای تابعه وزارت نیرو در پیوست مطلب می باشد که می توانید شکایات خود را مستقیما به ایمیل bazrasi-arzyabi [@] moe.org.ir  وزارت نیرو ارسال فرمائید و با تلفن 8644850  دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد مستقیما پیام خود را ارسال فرمائید . 

پیوست ها:
دانلود این فایل (shekayat.pdf)shekayat.pdf[اطلاعیه مهم دفتر بازرسی و عملکرد شرکتهای تابعه وزارت نیرو ]50 kB94 دانلود ها2014-05-17 11:43
دانلود این فایل (_ارتقا_سلامت_اداری.TIFF)_ارتقا_سلامت_اداری.TIFF[قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد]45 kB92 دانلود ها2014-05-17 11:45

آخرین ویرایش در تاریخ شنبه, 27 ارديبهشت 1393 11:54

سایر خبرهای مرتبط